Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Ofte stilte spørsmål:

Når får jeg min bestilling?

Vi har 1-3 dagers leveringstid forutsatt at varen er på lager. Ordre som legges mellom man - fredag innen kl. 14.00 sendes normalt samme dag. Les mer om frakt og levering.

Hvordan sporer jeg pakken min?

Vi sender en leveringsbekreftelse via e-post når pakken er sendt til deg. Du kan enkelt spore pakken via lenken i e-posten (PostNord), eller via din ordrehistorikk når pakken er sendt deg.

Kan jeg endre ordre?

Om du har behov for å gjøre endringer kan dette kun gjøres av våre medarbeidere på kundesenteret så lenge ordren har status som "åpen". Ta derfor kontakt med oss på telefon 97 98 56 85.

 Så fort status endrer seg til "plukkliste", er det ikke lenger mulig å gjøre endringer. Det er heller ikke mulig å legge til varer som øker totalbeløpet på ordren.

Kan jeg avbestille?

Hvis du ønsker å slette en ordre så lenge ordren står med status "åpen". Dette kan du gjøre det selv inne på ordrehistorikken.  Er ordren under plukking eller sendt, er det for sent å avbestille din ordre selv.

Ønsker du å avbestille før du har mottatt pakken, kontakt oss så raskt som mulig på telefon 97 98 56 85, eller send oss e-post med ordrenummer så vil vi forsøke å løse dette.

Kan jeg angre?

Vi har 14 dager angrerett, og vi tilbyr deg som kunde å kunne benytte våre fraktpriser for din retursending. Om du registrerer returen på vår nettside vil du motta en link på e-post for å motta en returlapp hos PostNord. Fraktkostnad på retur trekkes automatisk fra tilbakebetalingsbeløpet ditt.

For at vi skal kunne ta en vare i retur, kan den ikke være tatt i bruk. Varen skal returneres som levert, med evt merkelapper på og i hel originalemballasje.

Klikk her for å fylle ut angrerettskjema

Jeg har fått feil eller skadet produkt – hva nå?

Vi beklager hva som har skjedd! Vi vil gjøre alt vi kan for å avklare saken så snart som mulig. Om produktene er blitt skadet under transporten, eller har feil eller mangler:

Kontakt kundeservice med informasjon om følgende:

  • Ditt ordrenummer
  • Hvilke produkter mottok du
  • Beskriv feilen/skaden
  • Eventuelt bilder av skadet produkt

Er produktet vi sendte feil, sender du den enkelt i retur og merker returen med «feilsending».

Ligger det annen informasjon i pakken? Gi oss beskjed om det foreligger et annet sporingsnummer, navn på en annen person osv.

Ta gjerne bilder som dokumenterer avviket du opplever. Dette kan sendes til kundeservice. 

Hva koster det å sende tilbake et produkt?

Vi tilbyr deg som kunde å kunne benytte våre fraktpriser for din retursending. Om du registrerer returen på vår nettside vil du motta en link på e-post for å motta en returlapp hos PostNord. Det er kostnadsfritt å returnere et produkt i en servicesak (garanti eller reklamasjon). Gebyr for service, undersøkelse og frakt kan påløpe dersom feilen ikke faller inn under garanti eller reklamasjon. Dette kan f.eks være fysiske skader forårsaket av uhell/ulykke.

Jeg har avbestilt, men ikke fått penger tilbake

Er betaling med Visa, Vipps eller Mastercard er beløpet kun reservert frem til ordren sendes fra vårt lager. Er ordren avbestilt før ordren er sendt fra oss, blir reservasjonen slettet. Det vil si at beløpet ikke blir tilbakebetalt, men pengene blir tilgjengelig på din konto. Dette tar normalt 1-5 virkedager. Det samme gjelder om vi sletter en eller flere varer fra en ordre, da endrer beløpet seg og det trekkes kun for varene som leveres.

Har varene blitt sendt ut, vil det ta 3-7 virkedager fra vi mottar varene til pengene er tilbake på konto.

Betaling via Klarna tilbakebetales normalt 5-14 virkedager. Dersom du har valgt Klarna og ikke betalt fakturaen, vil beløpet for returnert vare trekkes fra og du vil motta ny oppdatert faktura fra Klarna. Se også https://www.klarna.com/no/kundeservice/hvor-lang-tid-tar-refusjoner/

Kjøpsvilkår

Her er kjøpsvilkårene (salgsbetingelsene) ved kjøp fra Flexfit (Vilkår).